Søk i denne bloggen

tirsdag 3. mars 2009

Civil war fabric, "And the winners are..."

I'm still collecting repro fabrics, and the other day I got these sweeties from ebay.com. Here one can buy very cheap fat quarters, and every now and then I cannot resist the temptation.
Eg er framleis "på samlaren" når det gjeld civil war-stoff, og her om dagen fall eg for freistinga og bestilte 10 fat quarters frå ebay.com. Prøv denne, det er svært rimelege prisar mot kva vi er vane med her til lands, og så kan ein finne stoff som ein ikkje finn i norske butikkar. Stoffa er mykje finare enn bilete kan gje inntrykk av. Dei skal inn i civil war-kvilten min, som eg ikkje har jobba med på ei god stund, men som heile tida ligg i bakhovudet mitt.

Today I've drawn two winners (random.org) in my little give away fun. The first one was Lena, I have just discovered her blog, and she is a fantastic quilter. She got the choice, and she wanted the magazine. It'll send it in the mail tomorrow. Have a nice time reading, Lena, and thank you for your interest!
The second one is Astrid (no blogger), and I beg you, send me a mail with your name and address, and the fabric will be off tomorrow as well! Thank you for your participation in the game!
And to all of you, thank you, hope to hear from you again some day!

And now back to sewing, spring will be here tomorrow!

I dag blei vinnarane trekt ut ved hjelp av random.org, og først ut var Lena, som fekk velge først, og ho ønskjer bladet. Den andre er Astrid, som eg ikkje har namn og adresse på, og som ikkje har blogg. Ver så snill, Astrid, send meg fullt namn og adresse, og stoffet går i posten!
Tusen takk begge to for at de deltok!

Men no må eg sy, i morgon er våren her!

Ingen kommentarer: